محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 98967

توضیحات کبیر خان درباره شکست تیوب لایت در گیشه


توضیحات کبیر خان درباره شکست تیوب لایت در گیشه

به گزارش بالیوود تاپــ به نقل از «ایران بالیوود» یکی از مهم ترین فیلم های امسال متاسفانه عملکرد خوبی در گیشه نداشته و از فیلمی که سلمان خان بازیگر اصلی آن بوده همچین انتظاری نمیرفت ، کارگردان این فیلم یعنی کبیر خان با سلمان در فیلم «باجرانگی بایجان» دو سال پیش همکاری کردند و شاهکاری خلق کردند که هم توسط مردم هم توسط منقدین مورد ستایش قرار گرفت ، فروشی فوق العاده ای هم در گیشه داشت.

صبحت های کبیر خان راجع به فروش فیلم : “نا امید شدم ، فیلمی رو با عشق و یقین میسازی اما اونطور که از انتظار میرفت فروش نمیکنه ، واقعا نا امید کننده س !

گرچه نباید انتظار داشته باشیم که این فیلم هم مثل «باجرانگی بایجان» فروش فوق العاده ای داشته باشه ، تمام فیلم های من رو با این فیلم مقایسه میکنید ، ناجوانمردانه س ! من به «تیوبلایت» افتخار میکنم.

زوده که بشینیم و بررسی کنیم که اشتباه ما کجا بود ، شاید مردم در درک شخصیت سلمان در فیلم ناتوان بودند . اما همگی از بازی سلمان در فیلم راضی بودیم.”

سلمان خان امسال فیلمی دیگر برای اکران دارد که در این فیلم با کاترینا کیف همبازی است و قسمت دوم فیلم «اک تا تایگر» هست ، این فیلم با نام «تایگر زیندا هی» اواخر سال جاری اکران می شود.

  انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 126

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما