محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 98944

زوج وارون_کاترینا در ABCD 3


زوج وارون_کاترینا در ABCD 3

مجموعه محبوب و پرطرفدار (ABCD (Any Body Can Dance که قسمت اول آن در 2013 با حضور پرابو دوا و قسمت دوم آن با حضور پرابو دوا ، وارون داون و شرادها کاپور ساخته شد، قسمت سوم آن هم کلید خورد.

گزارشات رسمی حاکی از تشکیل شدن زوج وارون داون و کاترینا کایف را برای اولین بار در قسمت سوم "همه میتوانند برقصند" دارد، البته ظاهراً این قسمت کاملاً متفاوت تر است و احتمالاً وارون داون نقش یک آدم میانسال را ایفا میکند که نقشی جنجالی خواهدبود.

بالیوود لایف گفت اگر فیلمبرداری قسمت سوم قبل از تابستان 2018 شروع شود 6 ماه دیگر شاهد فرست لوک ((اولین عکس)) این فیلم خواهیم بود. اما نقش چالش برانگیز وارون داون که چند وقتی است در فضای مجازی پیچیده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

چند وقت پیش حضور ریتیک روشن در قسمت سوم مطرح شد که چند روز بعد تکذیب شد، بلافاصله بعد از تکذیب شایعه حضور دیگر رقاص ماهر بالیوود تایگر شروف بود که دوباره تکذیب شد. ولی احتمال اینکه این دو نفر با توجه به سابقه درخشان در زمینه رقص حضوری افتخاری داشته باشند بالاست.

جالب است بدانید رسانه معتبر زی نیوز حضور سلمان خان و ژاکلین فرناندز را قطعی دانسته و هندوستان تایمز هم از حضور آرجون کاپور در این قسمت خبر داد اما قطعی ترین موضوع حضور وارون داون و کاترینا کایف است.

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 164

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما