محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 99455

خداحافظـ


با همه کاربران بامعرفت و بی معرفت خداحافظی میکنیم، راستش خیلی دلم تنگ میشه و فکر میکنم وقتی با بازیگران مصاحبه نداشته باشم و از انتشار اخبار دور باشم از بالیوود هم دور خواهم شد. اگر دوباره هوس کردم برگردم اطلاع میدم... اما با این همه بی معرفتی شما احتمالش خیلی کمه

خداحافظی میکنم از همه یاران ما و همه کسانی که ما را متهم به دروغگویی و شایعه پراکنی کردند. برایتان متاسفم فقط امیدوارم اصلاح شوید.... همیـن

 

خداحافظـ
انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

3 روز وقت دارید! - تعطیلی کلی ما اعلام خواهدشد!


سلام خدمت عزیزان، اگر ناراحت شدید من معذرت میخوام اما با اون درد و دل ها هم نشد ما خوشحال بشیم. بهرحال فقط 3 روز دیگه صبر خواهم کرد و منتظر میمونم تا ببینم بازدید ها و کامنت ها چجوریه؟ درضمن اگر کسی برای نویسندگی اعلام آمادگی کنه و تعهد بده که میتونه کاربرهای زیادی رو بیاره بطور قطع ادامه خواهم داد. فقط یک نویسنده با تعهد

3 روز وقت دارید! - تعطیلی کلی ما اعلام خواهدشد!
انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

بازهم خبری تازه از پادشاه بالیوود؛ شاهرخ خان به کار اکشن زده است + سلمان خان و پریانکا چوپرا بعد از 10 سال


اخباری قطعی و معتبر در سرتاسر رسانه های تحت پوشش بالیوود پیچیده است که شاهرخ خان پروژه Vikram Vedha قسمت دوم را بعنوان نقش منفی قبول کرده است. این خبر قطعی است و بازیگر معروف و سرشناس دیگری در آن حضور ندارد. این فیلم اکشن است و در جنوب هند فیلمبرداری خواهدشد. برخی رسانه ها گفته اند موعد شروع فیلمبرداری 25 آگوست 2019 خواهدبود.

دیگر خبر هیجان انگیز پروژه رومانس و کمدی سلمان خان با نام Bharat که در 2019 اکران خواهدشد. البته ژانر اصلی فیلم معلوم نیست اما کمدی بودن آن قطعی است. اما خبر هیجانی اینجاست که سلمان خان در کنار پریانکا چوپرا بعد از 10 سال کنار هم قرار میگیرند و خود سلمان خان و پریانکا چوپرا این خبر را در توییتر تایید کرده اند. بازیگر احتمالی دیگر سوشانت سینگ راجپوت است.

بازهم خبری تازه از پادشاه بالیوود؛ شاهرخ خان به کار اکشن زده است + سلمان خان و پریانکا چوپرا بعد از 10 سال
انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

کـمی درد دل!


سلام؛ امیدوارم حالتون خوب باشه! این متن رو حتماً بخونید، درد دل ساده ای که نوشتم رو حتماً بخونید.

متاسفانه تعداد بازدید، کامنت ها، شرکت در چالش هایی که خیلی وقته کنسل شده روز به روز کمتر میشه و ما رو نا امید تر درحالیکه هنوز هم پرقدرت دارم ادامه میدم، بعضی ها شاید بدونن! سال 1390 یک وبلاگ با نام افبــ افتتاح کردم، با کمک دوستان زیادی نظیر طناز خانوم (مدیریت لاو بالیوود) که پا پس کشید و الان معلوم نیست کجاست، ثمیه خانوم (مدیریت وبسایت پادشاه بالیوود) که اون هم همینطور بعدش داداش فرزاد و بعدش f.f خانوم که هیچکدومشون الان نیستن و من تنها موندم. البته علاقه بقیه به من ربظی نداره، اونا از بالیوود خسته شدند ولی من نه! بگذریم، این وبلاگ (افبــ) خیلی موفق بود طوریکه روزی 60 کامنت رو داشتیم، بازدیدها در مدت یک ماه به 90 هزار رسید اما بعد از مشکلات زیادی که به من برخورد کرد نظیر فوت برادر و پدر عزیزم، نتونستم خیلی خوب ادامه بدم البته برای مدت کوتاهی، بعد از چند هفته برگشتم و دیدم حدود 400 کامنت اومده، من همونجا اطلاعیه زدم که به وب جدیدم بیاین که در 4kia ساخته شده، دیدم هیچکس واکنش نشون نداد. من ادامه دادم...

حالا حدود 2 سال از اون قضیه میگذره که من این وبسایت رو با خرج و زحمات زیادی دارم اداره میکنم اما متاسفانه خیلی کم از ما حمایت میشه. ما هر هفته 5 یا 6 کامنت داریم درحالیکه وبلاگ قبلی هفته ای 400 کامنت رو داشتیم. واقعاً دارم نا امید میشم و اگر بفهمم داره هیمینجوری ادامه پیدا میکنه واقعاً این کار رو تعطیل میکنم.

خواستم بدونید؛ شاید ناراحت شید، شاید حرفم بد باشه ولی باید بگم چون دلم خیلی پره!

برای راه اندازی چالش هوادار کن! دو سال پیش من با بالیوود لایف و کویموی هماهنگی انجام دادم تا هر کس که فیلم ها رو از خودش بفرسته من با ادیت و میکس های زیبا اون ویدئو ها رو به رسانه های ذکرشده بفرستم. اصلاً استقبال نشد. دابسمش بالیوودی راه انداختیم که اون هم با هماهنگی های زیاد انجام شد.

حالا هم تاپــ آواردز که اصلاً حمایت نشد و بالیوود لایف و ایندیان اکسپرس تنهایی این جشنواره رو برعهده گرفتند و من رو کنار زدند. بله! فکر کردید واقعاً وارون داون و شاهرخ خان رضایت نداشتند. نه، متاسفانه برای اولین بار دروغ گفتم چون خجالت کشیدم بگم استقبال نشده و من رو از این کار سلب کردند.

حالا هم متاسفانه همون چند کامنتی که می بینیم انرژی ما رو کم میکنه چون ما رو متهم به انتشار اخبار دروغ میکنه. ما این کامنت ها رو هرگز تایید نکردیم و نمیکنیم، نه اینکه واقعاً دروغگوییم، نه، همه مصاحبه ها و مطالب راسته راسته. این ها رو نشنیده میگیریم. اما هنوز هم همون آش و همون کاسه!

فقط چند روز دیگه می مونم اگر ببینم استقبال و کامنت ها مثل قبله که تموم... ما رو به خیر شما رو به سلامت...

ببخشید اگر ناراحتتون کردم... خیلی متاسفم دلم پر بود...

کـمی درد دل!
انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

دانلود فیلم 2014 Ek Villain (یک تبهکار) دو زبانه (فارسی+اصلی) - پیشنهاد ویژه


نام فیلم : مرد سنگدل
امتیاز : 6.9 از 10 – میانگین رای 11,461 نفر
کیفیت : 720p BluRay ,1080p BluRay
موضوع : اکشن, جنایی, درام
فرمت : MKV
حجم : 1.04 گیگابایت,2.02 گیگابایت
مدت زمان: 129 دقیقه
زبان: Hindi ، دوبله فارسی
سال انتشار : 2014~~~~~~~~

کارگردان : موهیت سوری

~~~~~~~~

بازیگران : سیدهارت ملهوترا ، ریتش دشموک ، شرادها کاپور

~~~~~~~~

خلاصه داستان :وقتی عشقش تبدیل میشه به آخرین قربانی یک قاتل سریالی گورو بین مرز خوب و شر به دنبال انتقامش می گردد …

~~~~~~~~

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 دانلود با کیفیت : 720p BluRay

http://dl2.film2serial.ir/film2serial/film/doble/95/4/The_Villain_2014_720p_Farsi_Dubbed_%28Film2serial.IR%29.mkv 

دانلود با کیفیت : 1080p BluRay

http://dl2.film2serial.ir/film2serial/film/doble/95/4/The_Villain_2014_1080p_Farsi_Dubbed_%28Film2serial.IR%29.mkv

دانلود صوت دوبله پارسی بصورت جداگانه :

http://dl2.film2serial.ir/film2serial/film/sound/95/4/The_Villain_2014_Dubbed_Audio_%28Film2serial.IR%29.rar

منبع: فیلم 2 سریال

دانلود فیلم 2014 Ek Villain (یک تبهکار) دو زبانه (فارسی+اصلی) - پیشنهاد ویژه
انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

با تاخیر؛ ادای احترام به مرحوم سری دیوی در لس آنجلس


فستیوال فیلم هندی لس‌آنجلس در این دوره خود به سری‌ دیوی بازیگر مشهور بالیوود که به تازگی درگذشته است ادای احترام می‌کند.

به گزارش بالیوود تاپ، به نقل از خبرگزاری مهـر؛ فستیوال فیلم هندی لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۸ بخش ویژه‌ای را به ادای احترام به سری‌ دیوی بازیگر هندی اختصاص داده است.

سری دیوی ماه پیش در ۵۴ سالگی درگذشت.

این جشنواره که از ۱۱ تا ۱۵ آوریل برگزار می‌شود فیلم «چاندنی» یا «مهتاب» سری‌ دیوی را که فیلم پرفروش سال ۱۹۸۹ بود در این دوره اکران می‌کند.

این جشنواره با فیلم «در سایه‌ها» با بازی مانوج باجپایی شروع می‌شود و با فیلم «ستاره‌های راک دهکده» از ریما داس کار خود را خاتمه می‌دهد. «ستاره‌های راک» پاییز اخیر در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

در کنار باجپایی، دیپش جین کارگردان ساکن لس‌آنجلس که فیلم «در سایه‌ها» را کارگردانی کرده نیز در شب افتتاحیه فستیوال حضور خواهد داشت.

در این جشنواره که فیلم‌هایی به ۱۲ زبان به نمایش درمی‌آید چهار فیلم برای نخستین بار اکران جهانی می‌شوند و سه فیلم برای نخستین بار در آمریکای شمالی نمایش داده می‌شوند. در میان فیلم‌هایی که در این دوره به نمایش درمی‌آید ۱۲ فیلم ساخته کارگردان‌های زن هستند.

از جمله فیلم‌های این دوره فیلم «گرسنه» با بازی ناصرالدین شاه بازیگر ۶۷ ساله هندی و تیسکا چوپرا در اقتباسی از «تیتوس آندرونیکوس» نوشته شکسپیر است. «آشرام» نیز به کارگردانی بن راخی، «آجی» قصه انتقام‌جویی ساخته دواشیش ماخیجا، «پرواز» با بازی پارواتی و «اونرتا» ساخته هانسال مهتا نیز دیگر آثار این فستیوال هستند.

روح سری دیوی عزیز شاد و یادش گرامی...

با تاخیر؛ ادای احترام به مرحوم سری دیوی در لس آنجلس
انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

مصاحبه اختصاصی: "شاهد کاپور"


مصاحبه اختصاصی با پسر شکلاتی بالیوود شاهد کاپور؛

تاریخ شروع مصاحبه: 5 آبان 1396

چرا به تو میگویند پسر شکلاتی بالیوود؟

من عاشق شکلاتم، البته به این ربطی ندارد، نمیدانم شاید چون بعضی ها مرا خوشتیپ و زیبا می بینند.

هستی یا نه؟

فکر میکنم خوبم.

ازدواج چگونه است؟ راضی هستی؟

ازدواج یعنی نزدیک تر شدن به خدا و پاک شدن زندگی، کاملاً راضی هستم، میرا همیشه من را کمک میکند و مطمئناً اگر او نبود من الان یک بازیگر عادی بودم که جایزه ای نداشت و شهرتی هم نداشت.

در یک مصاحبه گفتی توان بدنیا آوردن 8 فرزند را داری؟ حقیقت را گفتی؟

نه، چون توان بیشتر از این را هم دارم، بچه زندگی را شیرین میکند و اگر نباشد خانه تاریک است. هر چقدر بیشتر بهتر. اما فعلاً چنین تصمیمی ندارم.

وارد حرفه ات شویم؛

بهترین تجربه ات کدام فیلم بوده است و چرا؟

اودتا پنجاب و حیدر را خیلی دوست داشتم، دلیلی هم ندارم اما بی نظیر بود و این دو فیلم را انتخاب میکنم.

بهترین همبازی ات چه کسی بوده است؟ (مرد و زن)

مرد مطمئناً رنویر سینگ در تجربه آخرم با نام پادماوات، او خارق العاده و در سطح یک بازیگر خیلی قدیمی و پخته بازی میکند. در همکاران زن هم آلیا و پریانکا عالی بوده اند.

دوست داری با کدام بازیگر مرد که تا کنون بازی نکرده ای همبازی شوی؟

شاید سلمان خان، آمیت جی، شاهرخ خان و وارون داون

در بین زن ها چطور؟

به این موضوع فکر نکرده ام، من برایم پارتنر مهم نیست بلکه فیلمنامه و کارگردان مهم است.

اگر بخواهی یک فیلم را بازسازی کنی کدام فیلم را انتخاب میکنی و با چه بازیگرانی کار میکنی؟

کال هو نا هو با خودم، رنویر و آلیا، البته فیلم های دیگر هم هست.

 

چند تای دیگر را فقط نام ببر.

درام-ویر، شعله، دل، ایشک (عشق)

شما هم به شاهرخ خان علاقه دارید؟

هیچکس نیست که سبک بازی او را قبول نکند و بگوید بازیگر بدی است، او در هر لحاظ بهترین است و من عاشق او هستم. رفاقت صمیمانه ای هم با او دارم و خدا را شکر میکنم.

ما با بازیگران زیادی مصاحبه کردیم، رنویر، رانبیر، آلیا، سلمان، ریتیک و ...، همه این ها از شاهرخ خان حرف زدند درحالیکه ما قصد این کار را نداشتیم. بنظرت چرا همه چیز به او ربط پیدا میکند؟(برخی کاربران عزیز شکایت کردند که چرا در همه مصاحبه ها از شاهرخ خان حرف میزنید؟)

اول میتوانم بپرسم رنویر درباره او چه گفت؟

بله حتماً، او نوشت: «شاهرخ خان یک افسانه زنده است، همانطور که همه جا میگویم، نمیشود به او نگفت پادشاه بالیوود بخاطر اینکه او از همه بازیگران برتر است و کسی نمیتواند شاهرخ خان دوم باشد.»

من اضافه بر این حرف ها میگویم: شاهرخ خان دقیقاً پادشاهی میکند، شما وقتی در یک کشور زندگی میکنید همه امور آن کشور به رئیس جمهور و رهبر آن کشور بستگی دارد، شاهرخ خان برای بالیوود این حکم را دارد و همه چیز خوب را میتوان به او نسبت داد.

کتاب میخوانی؟

خیلی کم، متاسفانه کتاب خوان خوبی نیستم درحالیکه میرا روزی یک کتاب را تمام میکند.

درباره ایرانی ها نظری دارید؟

بر اساس شنیده هایم از سلمان خان، رنویر سینگ و آمیت جی بنظرم کشور مهمان دوست (مهمان نواز) و با مردمی پاک است. من یک بار با شاهرخ خان بودم و یکی از هواداران ایرانی او را دیدم، شیرین و زیبا حرف میزد هرچند نمی فهمیدم چه میگوید. او به شاهرخ خان خوراکی های ایرانی داد.

ما اسم چند فیلم را می بریم شما به آنها از 10 امتیاز بدهید.

دی دی ال جی؟

بی شک نمره کامل 10

هام آپکه هی کاون؟

من فقط به دی دی ال جی نمره کامل میدهم، به این فیلم امتیاز 9 میدهم.

 

لاگان؟

9.5 نمره خوبی است.

کریش؟

با عرض معذرت خواهی از ریتیک و راکش جی 6

و در آخر؛ استیودنت آف د یر؟

من فیلم را دوست دارم، سبک بازی وارون، آلیا و سیدهارت عالی بود، کارگردانی کاران جوهر بی نظیر بود اما من از موضوع فیلم خیلی خوشم نیامد بنابراین فکر کنم 7 نمره خوبی باشد.

فیلم موردعلاقه هالیوودی تو چیست؟

من عاشق هری پاتر هستم.

اگر قرار باشد بین بازیگری و رقص یکی را انتخاب کنی کدام را انتخاب میکردی؟ نگو هر دو چون حق این کار را نداری.

واو، خشونت لازم نیست، هرچند دل کندن از رقص بسیار سخت است اما جدایی از بازیگری سخت تر است پس بازیگری را ادامه میدهم.

آخرین سوال؛ دوست داری چطوری بمیری؟ شاید این لحظه فن های تو ناراحت بشوند ولی بالاخره یک روز این اتفاق می افتد. نظرت چیست؟

من به مرگ خیلی کم فکر کردم، فکر میکنم یک روز از شدت هیجان بمیرم. فن های من نباید ناراحت شوند چون بالاخره هر زمانی که بود من میمیرم. همه می میرند.

مصاحبه اختصاصی: "شاهد کاپور"
انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

جانشینان پریانکا چوپرا در کریش 4 اعلام شدند - نقش منفی کیست؟!


راکش روشن کارگردان مجموعه محبوب کریش چند وقت پیش اعلام کرد که کریسمس 2020 موعد اکران کریش 4 خواهدبود و این خبر را کاملاً قطعی کرد. ریتیک روشن هم ایفای نقش در قسمت چهارم را در نقش کریشنا مهرا و همچنین کریش پذیرفت.

اما نکته ای که جالب توجه است مخالفت فعلی پریانکا چوپرا است. راکش روشن در یک مصاحبه از اعلام مخالفت پریانکا چوپرا خبردار شد و در همان برنامه جانشینان را اعلام کرد.

او گفت که علاوه بر نقش پریا (همسر کریش) دو بازیگر زن دیگر و یک بازیگر مرد دیگر به داستان اضافه خواهندشد که هنوز مشخص نیست.

راکش روشن اعلام کرد که اگر مخالفت پریانکا چوپرا ادامه دار باشد و نتوانند او را راضی کنند، بعنوان جانشین پریا یکی از بین سونام کاپور، کنگنا راناوت و کریتی سانون انتخاب خواهدشد که سونام کاپور بدلیل علاقه ای که به راکش روشن و ریتیک روشن دارد انتظار میرود تا این نقش را قبول کند.

برخی رسانه های نیمه معتبر اعلام کردند که بازیگران رسمی کـریش 4؛ ریتیک روشن، سونام کاپور، کنگنا راناوت، پوجا هگد و سیدهارت ملهوترا هستند.

بغیر از سایر گزینه ها ظاهراً سیدهارت ملهوترا نقش منفی داستان را بر عهده خواهدگرفت چون در یکی از گفتگوهای تلویزیونی اش اعلام کرد که دوست دارد نقش منفی کریش 4 باشد، او نیز خاطرنشان کرد که پیشنهاد راکش روشن را می پذیرد و ادعا کرد که راکش روشن به او پیشنهاد رسمی ارائه کرده است.

بهرحال باید منتظر اخبار نهایی بود...

جانشینان پریانکا چوپرا در کریش 4 اعلام شدند - نقش منفی کیست؟!
انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

خبر تکمیلی: سانجی لیلا بانسالی بازهم فیلمی تاریخی می سازد


دیروز منبعی غیر معتبر از زبان خود سانجی لیلا بانسالی گفت که همکاری شاهرخ خان با این کارگردان بزرگ قطعی است و این خبر توسط خود سانجی لیلا بانسالی تایید شده است.

امروز رسانه هایی نظیر IMDb و Koimoi که از معتبرترین رسانه ها در حیطه سینما هستند این خبر را تایید کردند و بنابراین ساخت این فیلم قطعی است.

نکاتی که اینجا مورد توجه است دیگر بازیگران فیلم است که برخی شاهد کاپور و رنویر سینگ را عنوان کردند و فقط یک بازیگر زن کمرنگ که احتمالاً دیپیکا پادکون خواهدبود. اما برخی از روزنامه ها اعلام کردند که شاهرخ خان، رنویر سینگ و دیپیکا پادکون خواهندبود که این بازیگران با توجه به پروژه های قبلی بانسالی قطعی تر بنظر میرسد.

اما دیگر نکته مهم اینجاست که ژانر فیلم کمدی نیست و همانند رام-لیلا، باجیراو مستانی و پادماواتی تاریخی و عاشقانه است اما ظاهراً موضوع اکشن آن کمرنگ تر است و ژانر رمانتیک فیلم جالب توجه تر خواهد بود.

شاهرخ خان در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Zero است و بعد از پایان این فیلم فیلمبرداری فیلم بانسالی را کلید میزند. فیلم Salute (بیوگرافی راکش شرما) به 2019 موکول میشود چون بنا بر گفته های کینگ خان برای شروع این فیلمبرداری به 3 تا 5 ماه تمرین نیاز دارد.

با این تفاسیر شاهرخ خان بعد از Zero دو فیلم تاریخی در کارنامه اش ثبت میکند و اگر دووم 4 و دان 3 قطعی شود با فیلم مشترک با سانجی لیلا بانسالی میشود 3 فیلم اکشن که در نوع خودش جالب توجه است.

خبر تکمیلی: سانجی لیلا بانسالی بازهم فیلمی تاریخی می سازد
انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

کافی ویت کاران فصل ششم از سپتامبر - همانند قبل ادامه می دهد


چند روز قبل اخباری منتشر شد که فصل ششم Koffee With Karan کاملاً متفاوت شروع خواهدشد اما امروز تهیه کننده این برنامه این موضوع را رد کرد. اما مهمانان قسمت اول این برنامه شاهرخ خان، رنویر سینگ و آکشی کومار اعلام شده بودند اما کاران جوهر گفت قصد دارد تا قسمت آخر را اینگونه فیلمبرداری کند. قسمت اول این برنامه انوشکا شرما و همسرش ویرات کوهلی هستند.

اما نکته جالب تر اینجاست که حرفهایی که کاران تالوار نویسنده برنامه گفت شایعه بوده و آقای تالوار هرگز این صحبت ها را عنوان نکرده است.

البته امکان اینکه قسمت اول این برنامه با سلمان خان فیلمبرداری شود بالاست چون او به تازگی به زندان رفته و امروز آزاد شده است. کاران جوهر چند روز دیگر همه اخبار را اعلام میکند.

 

کافی ویت کاران فصل ششم از سپتامبر - همانند قبل ادامه می دهد
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

پرونده شکار غیرقانونی سلمان خان تعلیق و سلطان بالیوود آزاد شد!


در تاریخ 7 آوریل ساعت 14 به وقت تهران، راویندرا کومار جوشی ، قاضی دادگاه جودپور با وثیقه سلمان خان موافقت کرد.

خان به ازای پرداخت 50 هزار روپیه آزاد و اینک میتواند توسط تیم اش پرونده را به مراجع عالی برده و از حق خود دفاع کند.
دادگاه راجستان سلمان خان را به دلیل شکار غیرقانونی 2 آهو در سال 1998 به هنگام فیلبرداری فیلم هوم سات سات هین در تاریخ 5 آوریل به 5 سال محکوم کرده بود.
در حکم صادر شده سیفعلی خان، تابو، نیلام تبرئه و تنها سلمان خان را متهم دانسته بودند.

این پرونده معلق شده است اما خوشبختانه دیگر به سلمان خان مربوط نیست و قضیه دیگر شکارچیان هوم سات سات هین خواهدبود، هر چند مشکلات اساسی برطرف شده و فقط چند امضا و تعهد باقی مانده است.

تبریک به هواداران بی شمار سلمان خان

پرونده شکار غیرقانونی سلمان خان تعلیق و سلطان بالیوود آزاد شد!
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

ناگوار؛ عرفان خان تومور نادر عصبی دارد!


به گزارش بالیوود تاپ به نقل از خبرگزاری مهـر ، عرفان خان که چندی پیش به هوادارانش گفته بود از یک بیماری نادر رنج می‌برد و به زودی اعلام می‌کند که این بیماری چیست، آشکار کرد به یک تومور عصبی نادر مبتلا شده است.

بازیگر «زندگی پای» ماه پیش از طرفدارانش خواسته بود صبر کنند تا او اطلاعات بیشتری درباره بیماری‌اش به آنها بدهد. او اعلام کرده بود از یک بیماری نادر رنج می‌برد.

دیروز جمعه، این بازیگر به شایعه‌ها خاتمه داد و اعلام کرد پزشکان و آزمایش‌های مختلف تایید کرده که او یک تومور عصبی عضلانی نادر دارد که البته قطعا به این معنی نیست که مغز او را درگیر کرده باشد. چنین تومورهایی می‌توانند در هر بخش بدن ظاهر شوند و خوش‌خیم یا بدخیم باشند.

انستیتو ملی سرطان از این تومور عصبی عضلانی به عنوان یک رشد غیرطبیعی نام برده که از سلول‌هایی که هورمون‌ها را می‌سازند و آن‌ها را وارد خون می‌کنند، ریشه می‌گیرد.

عرفان خان گفت چند روزی وقت می‌خواهد تا بتواند این اطلاعات را پردازش کند و اطلاعات جدیدتری به هوادارانش بدهد.

خان در توییتر نوشت: فهمیدن این که به این تومور مبتلا هستم خودش سخت است، اما عشق و قدرت آنهایی که اطراف من هستند مرا به آینده امیدوار می‌کند.

کمتر از دو هفته پیش که وی اعلام کرده بود به یک بیماری نادر مبتلا شده، شوک بزرگی به هوادارانش وارد شد.

این بازیگر که در فیلم‌های نامدار بالیوود و نیز فیلم‌هایی چون «میلیونر زاغه‌نشین» و «اسپایدر من شگفت‌انگیز» بازی کرده گفت از بودن در میان خانواده و دوستانش احساس آرامش می‌کند.

وی همان موقع قول داده بود ظرف ۷ تا ۱۰ روز به طرفدارانش بگوید چه مشکلی سلامتی‌اش را تهدید می‌کند.

بازیگر ۵۱ ساله از مردم خواست تا با جستجو در گوگل اطلاعات بیشتری درباره این بیماری کسب کنند.

انستیتو سرطان این تومور را نادر و درمانش را پیچیده خوانده است. جراحی، رادیوتراپی، شیمی‌تراپی و دیگر درمان‌های دارویی برای درمان این بیماری کاربرد دارد.

خان قول داد خبرهای مراحل درمانش را برای همه منتشر کند.

منابع: فاکس نیوز - بالیوود لایف - خبرگزاری مهر

ناگوار؛ عرفان خان تومور نادر عصبی دارد!
انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

حضور افتخاری آمیتا باچان در Sui Dhaaga


همانطور که همه شما میدانید در 2019 فیلمی با عنوان Sui Dhaaga با ایفای نقش بسیار چالش برانگیز وارون داون و انوشکا شرما اکران خواهدشد که هم اکنون در حال فیلمبرداری است.

اما چند ساعت پیش خبری مبنی بر حضور 10 دقیقه ای آمیتا باچان بزرگ در این فیلم منتشر شد که قطعی بنظر میرسد. بالیوود هنگاما اعلام کرد که این خبر قطعی است و 2 ماه بعد فیلمبرداری خواهدشد.

اما خبری که این موضوع را جذاب تر میکند حضور آمیتا باچان در نقش یک فرد فقیر یا همان گدا است که میتواند بی نظیر باشد.

ظاهراً آدیتی چوپرا تهیه کننده فیلم و شرات کاتاریا کارگردان این فیلم علاقمند به حضور آمیتا باچان هستند و میخواهند 10 دقیقه از فیلم را به او اختصاص دهند.

 

حضور افتخاری آمیتا باچان در Sui Dhaaga
انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

بازسازی کاران آرجون فعلاً ممکن نیست - یاش راج برنامه ای برای ساخت بازسازی کاران آرجون ندارد


همانطور که میدانید چند وقت پیش اعلام شد که دیوید داون کارگردان فیلم بازسازی شده Judwaa 2 قصد دارد تا فیلم نوستالژیک و بسیار فوق العاده Karan Arjun را بازسازی کند. این موضوع توسط وارون داون فرزند دیوید داون مطرح شده بود.

اما امروز یاش راج فیلمز (YRF) گفت وارون داون فقط از علاقه اش گفته است و فعلاً ممکن نیست این فیلم بازسازی شود.

بر اساس ادعای نویسندگان و تهیه کنندگان رسمی یاش راج فیلمز برای ساخت کاران آرجون 2 باید بودجه زیادی صرف شود و فعلاً این کار ممکن نیست. 

دیوید داون نیز چند روز پیش بازسازی کاران آرجون را تکذیب کرد و گفت برنامه ای برای این کار نداشته و ندارد و وارون داون فقط پیشنهاد ارائه کرده است.

اما خبری که میتواند جنجال زیادی به پا کند مخالفت شاهرخ خان و سلمان خان بازیگران قسمت اصلی کاران آرجون است که بر اساس ادعای توییتر YRF این خبر صحت دارد و شاهرخ خان و سلمان خان با ساخت بازسازی این فیلم مخالفت کرده اند. که البته هنوز معلوم نیست زیرا صفحه رسمی یاش راج فیلمز در توییتر نویسنده و مدیریت ثابتی ندارد و هر از چند گاهی اخباری دروغین منتشر میکند که بلافاصله از روی این صفحه حذف میشود.

باید منتظر بود تا ببینیم علت منتفی شدن قسمت دوم کاران آرجون با حضور رنویر سینگ و وارون داون چیست؟!

بازسازی کاران آرجون فعلاً ممکن نیست - یاش راج برنامه ای برای ساخت بازسازی کاران آرجون ندارد
انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

مصاحبه اختصاصی: «رانبیر کاپور»


        مصاحبه کاملاً متفاوت و طولانی با رانبیر کاپور که از 7 شهریور 1396 در تلاش هستیم و بالاخره تکمیل شد.

بدون مقدمه به پرسیدن سوالات شروع میکنیم؛ بنظرم اول سوالات مهم تری را شروع کنیم؛

در یک مصاحبه گفتید که مجرد بودن را دوست ندارید. برای ما توضیح بدهید.

راستش را بخواهید مجرد بودن و بدون داشتن رابطه هیچ مزایایی ندارد و هیچ لذتی در آن نیست، برخی میگویند داشتن دوست پسر و یا دوست دختر میتواند در زندگی کمک کند اما من به هیچ وجه اعتقاد ندارم، بنظرم داشتن رفقای همجنس خودم مرا شادتر میکند. من با مردان زیادی مثل آدیتی روی کاپور، شاهرخ خان، سیفعلی خان، کاران جوهر دوست هستم و از این بابت لذت میبرم اما با اینکه دوست ندارم هیچوقت ازدواج کنم بنظرم مجرد بودن اصلاً خوب نیست، ولی عشق خبر نمیکند و من کاملاً مطمئن نیستم.

یعنی اگر عاشق شوی، ازدواج میکنی؟

اگر عشقش آنقدر دیوانه کننده باشد مجبورم تا آخر عمر با او زندگی کنم و فکر میکنم با کسی ازدواج خواهم کرد که دیوانه وار و مثل شاهرخ خان عاشقش شوم.

شاهرخ خان الگوی عاشقانه توست؟

اس آر کی الگوی همه چیز من است.

صمیمی ترین دوستانتان (معروف) را بگویید.

گفتم؛ شاهرخ خان، سیفعلی خان، کاران جوهر، آدیتی روی کاپور و به تازگی رنویر سینگ از دوستان خوب من شده اما به اندازه چهار نفر دیگر او را نمی بینم.

وارد سوالات جنجالی و چالش برانگیز شویم یا هنوز زود است؟

اگر سوالاتی مثل سوالات قبلی دارید بپرسید و بعد وارد شویم، چون با تفاسیری که شما به من دادید من نگران هستم که وارد حاشیه نشوم.

نه نگران نباشید ما دوست نداریم افرادی مثل شما را وارد حاشیه کنیم،

پس فعلاً ادامه میدهیم؛ دوست دارید با کدام بازیگر مرد و زن بازی کنید که تا کنون بازی نکرده اید.

مرد مطمئناً شاهرخ، در «ای دل هه مشکل» پیشنهاد من بود که شاهرخ حضور داشته باشد اما او با حضوری کوتاه موافقت کرد، بین زن ها هم شاید آلیا بهات در این نسل از بهترین هاست.

ما از زبان شاهرخ خان شنیده ایم که بزودی قرار است با او همبازی شوید آن هم در پروژه کاران جوهر؟ صحت دارد؟

شاهرخ هیچوقت دروغ نمیگوید و مطمئنم که به شما گفته است این موضوع را رسانه ای نکنید.

بله؛ چنین حرفی زد، شما توضیحی ندارید؟

کاران با ما صحبت کرده است اما نه بطور جدی، او فعلاً سر پروژه دیگری است و میخواهد کمتر کار کند، به من و شاهرخ گفت بزودی تصمیمات آخر را میگیرد و من منتظر هستم.

شما بعد از جگا جاسوس پیشنهادهای زیادی را رد کردید، چرا؟

درواقع فیلنامه ها هم داستان جالبی ندارند و کلیشه ای هستند، جگا جاسوس هم کار متفاوتی بود و سختی های زیادی داشت، بنظرم بهتر است کمتر کار کنم، منتظر پروژه راجکومار هیرانی هستم و دوست دارم سریع تر آن را شروع کنم.

سوالات ما تمام شد، وارد رپیدفایر میشویم.(به قول کاران جوهر)

آماده اید؟

بله؛ شروع کنید اما مراقب باشید. (ایموجی خنده)

بله، حتماٌ، اگر یک روز بجای بازیگران زیر بیدار شوید اولین کاری که میکنید چیست؟

اگر به عنوان شاهرخ خان بیدار شوید؟

احساس میکنم پادشاه جهان هستم. این حرف را کاران هم قبلاً در یک مراسم گفت.

سلمان خان؟

ازدواج میکنم، هرچند خود من هم اهل این کار نیستم و درست نیست او را برای این موضوع مسخره کنم.

وارون داون؟

به آلیا بهات پیشنهاد ازدواج میدهم و با او تشکیل زندگی میدهم.

اگر به شما بگویند بین انوشکا شرما و آلیا بهات یک نفر را بکش، کدام را می کشید؟

من هر دوی آنها را دوست دارم اما بدلیل رفاقت ویژه ای که با انوشکا دارم پس آلیا را می کشم.(شرمنده آلیا)

اگر بتوانید یک آرزو بکنید که برآورده شود چه آرزویی میکنید؟

که بتوانم صد آرزوی دیگر هم بکنم.

قانع شدم، اگر زن بودید دوست داشتید بجای کدام بازیگر زن بودید؟

آیشواریا رای، بخاطر اینکه او جذاب ترین و دوست داشتنی ترین زن هند است.

بدترین فیلم شاهرخ خان، سلمان خان، امیر خان، آکشی کومار و آمیتا باچان را نام ببرید.

من در طول عمرم فیلم بد ندیده ام ولی چون با فیلم آنداز آپنا آپنا خاطره بد دارم این فیلم را بعنوان یک فیلم بد انتخاب میکنم. بقیه بازیگران چنین عنوانی ندارند.

 

اگر میتوانستید یک فیلم را بازسازی کنید کدام فیلم را انتخاب میکردید؟

شاید دی دی ال جی با خودم و انوشکا و یا آلیا

اگر روزی کارگردانی کنید چه نوع فیلمی و با چه بازیگرانی کار میکنید؟

من قبلاً به این موضوع فکر کردم، دوست دارم فیلمی کمدی و عاشقانه باشد که موضوع عشق یکطرفه از جانب نقش اصلی زن فیلم باشد یعنی برعکس ای دل هه مشکل، با شاهرخ خان، آدیتی روی کاپور، آلیا بهات و انوشکا شرما، بنظرم میتواند فوق العاده شود.

اگر بازیگر نمی شدید چکاره می شدید؟

شاید نویسنده کتاب و شاید خواننده

دوست داشتید بجای کدام بازیگر هالیوود باشید؟

لئوناردو دی کاپریو

اگر میتوانستید در زمان سفر کنید به آینده میرفتید یا گذشته؟

سوال سختی است، شاید آینده چون بنظرم گذشته نباید تغییر کند حتی اگر بد باشد. بالاخره ما این گذشته را طی کردیم تا به اینجا رسیدیم.

برای خودتان یک لقب انتخاب کنید.

شاهزاده

بهترین و بدترین فیلم شما کدام است؟

بهترین راک استار و ای دل هه مشکل و بدترین شاید بی شرم

دوست داشتید در کدام فیلم بازی کنید؟

بالیوود در هر فیلمی که شاهرخ خان بازیگرش بوده و هالیوود در فیلم ددپول

بهترین فیلم شاهرخ، سلمان و امیر را نام ببرید.

به ترتیب دی دی ال جی، سلطان، گجینی

در موضوعات زیر، بخش موردعلاقه خود را نام ببرید؛

رنگ؟

سیاه

 

عدد؟

عدد شانس من 5 است و دلایل زیادی برایش دارم.

کارگردان؟

آیان موکرجی و کاران جوهر

کشور (بغیر از هند)؟

هلند و آلمان

ورزش مورد علاقه؟

به این سوال هیچوقت فکر نکردم و نمیدانم کدام ورزش را دوست دارم، ولی تنیس بنظرم جذاب تر از بقیه است.

و آخرین سوال که دوست داریم طولانی پاسخ بدهید؛

یک خاطره با یکی از بازیگران مرد تعریف کنید.

خاطره زیاد دارم، با شاهرخ، آدیتی، رنویر اما یک خاطره خیلی شیرین با شاهد کاپور دارم، ما با هم خیلی کم بوده ایم و صمیمی نیستیم ولی وقتی همدیگر را می بینیم با هم گرم و دوستانه رفتار میکنیم. فکر میکنم سال 2015 بود در فرش قرمز یک جشنواره من و او با هم برخورد کردیم. بعد از سلام کردن دیدم شاهد ناگهانی لبخند زد من گفتم چرا می خندی، گفت کت رو برعکس پوشیدی، من وقتی نگاه کردم دیدم برعکس نیست به او گفتم دروغ گفتی؟ گفت: نه، الآن یک سبک مدرن در لباس پوشیدن هست که کت ها را برعکس می پوشند، البته خود او کت به تن نداشت من کت رو برعکس پوشیدم و دیدم همه کت ها رو برعکس پوشیدند، از تک تک بازیگران مثل سوشانت، وارون، سیدهارت، رنویر و ریتیک روشن پرسیدم چرا کت رو برعکس پوشیدید گفتند: شاهد کاپور ما را مجبور کرده که یک سبک مدرن است و برای خوش تیپی این کار را کردیم، فهمیدم که همه را سر کار گذاشته و به همه دروغ گفته است. وقتی او را دیدم خیلی خندیدیم.

مصاحبه اختصاصی: «رانبیر کاپور»
انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما