محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 99429

موهیت سوری: عاشقی 3 غمناک تر از قسمت دوم است - سیدهارت و آلیا بهترین گزینه ها بودند


موهیت سوری: عاشقی 3 غمناک تر از قسمت دوم است - سیدهارت و آلیا بهترین گزینه ها بودند

موهیت سوری کارگردان و نویسنده موفق بالیوود که فیلم فوق العاده عاشقی 2 را در کارنامه ثبت کرده است و با این کار نام خود را در دل هواداران بالیوود جا داده است از قسمت سوم عاشقی خبر داد.

موهیت سوری نویسنده قسمت سوم عاشقی است و کارگردان آن شاوشانک کایتان است. موهیت سوری در گفتگو با تایمز آو ایندیا درباره عاشقی 3 گفت:

فیلمنامه عاشقی 3 بسیار غمگین تر و عاشقانه تر از قسمت دوم است و بنظرم از قسمت دوم بسیار موفق تر خواهدشد. سیدهارت ملهوترا و آلیا بهات در حال حاصر بهترین هستند. قرار بود وارون داون نقشی دیگر داشته باشد اما قبول نکرد. مردم از حضور شرادها کاپور و آدیتی روی کاپور در قسمت سوم ابراز علاقه کردند و شاید حضوری افتخاری در قسمت سوم داشته باشند. هنوز نمیتوانیم موضوع و شخصیت پردازی و داستان فیلم را تعریف کنیم. هنوز داریم روی فیلمنامه کار میکنیم و فیلمبرداری به این زودی شروع نمیشود. فقط در همین حد از عاشقی 3 بدانید که فیلمی 3 ساعتی است و فیلم موزیکال نیست. (به خوانندگی ارتباطی ندارد.)

از وی درباره شایعه حضور شاهرخ خان پرسیده شد که موهیت سوری عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم از آقای کایتان بپرسید، ولی فکر نکنم این اتفاق بیافتد چون آقای شاهرخ خان سرش شلوغ است و بعید است این فیلم را حتی برای حضوری کوتاه قبول کند.

در پایان موهیت سوری عنوان کرد: ویدیا بالان چند صفحه از این فیلمنامه را خواند و گریه کرد.

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1895

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما