محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 99431

جانشینان پریانکا چوپرا در کریش 4 اعلام شدند - نقش منفی کیست؟!


جانشینان پریانکا چوپرا در کریش 4 اعلام شدند - نقش منفی کیست؟!

راکش روشن کارگردان مجموعه محبوب کریش چند وقت پیش اعلام کرد که کریسمس 2020 موعد اکران کریش 4 خواهدبود و این خبر را کاملاً قطعی کرد. ریتیک روشن هم ایفای نقش در قسمت چهارم را در نقش کریشنا مهرا و همچنین کریش پذیرفت.

اما نکته ای که جالب توجه است مخالفت فعلی پریانکا چوپرا است. راکش روشن در یک مصاحبه از اعلام مخالفت پریانکا چوپرا خبردار شد و در همان برنامه جانشینان را اعلام کرد.

او گفت که علاوه بر نقش پریا (همسر کریش) دو بازیگر زن دیگر و یک بازیگر مرد دیگر به داستان اضافه خواهندشد که هنوز مشخص نیست.

راکش روشن اعلام کرد که اگر مخالفت پریانکا چوپرا ادامه دار باشد و نتوانند او را راضی کنند، بعنوان جانشین پریا یکی از بین سونام کاپور، کنگنا راناوت و کریتی سانون انتخاب خواهدشد که سونام کاپور بدلیل علاقه ای که به راکش روشن و ریتیک روشن دارد انتظار میرود تا این نقش را قبول کند.

برخی رسانه های نیمه معتبر اعلام کردند که بازیگران رسمی کـریش 4؛ ریتیک روشن، سونام کاپور، کنگنا راناوت، پوجا هگد و سیدهارت ملهوترا هستند.

بغیر از سایر گزینه ها ظاهراً سیدهارت ملهوترا نقش منفی داستان را بر عهده خواهدگرفت چون در یکی از گفتگوهای تلویزیونی اش اعلام کرد که دوست دارد نقش منفی کریش 4 باشد، او نیز خاطرنشان کرد که پیشنهاد راکش روشن را می پذیرد و ادعا کرد که راکش روشن به او پیشنهاد رسمی ارائه کرده است.

بهرحال باید منتظر اخبار نهایی بود...

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 3495

دیدگاه های کاربران (1)

iamsrkfan
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶

بنظرم خیلی دارن رو کریش 4 جو میدن بابا هنوز هیچی معلوم نیست ، 2 سال دیگه است... چرا انقدر ذوق داره راکش روشن؟؟!!
پاسخ: ممنون از نظــرتــون

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما