محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 99419

تهیه کننده معروف بالیوودی اعتقاد دارد؛ محبوبیت عامر خان (امیر خان) به پایان رسیده است!


تهیه کننده معروف بالیوودی اعتقاد دارد؛ محبوبیت عامر خان (امیر خان) به پایان رسیده است!

نیراج کیشور کوتاری نویسنده معروف بالیوودی بعد از نقد فیلم سوپراستار مخفی معتقد است با اینکه فیلم خوبی بود اما شکست در گیشه این فیلم مشخص است که محبوبیت عامر خان (امیر خان) به پایان رسیده است.

این نویسنده مشهور به فیلم سوپراستار مخفی لقب: کم هیجان و نامعلوم داد و از 10 به این فیلم نمره 5.2 را داد که بر خلاف امتیاز جهانی این فیلم نمره ای بسیار پایین است. نمره جهانی فیلم سوپراستار مخفی 8.5 از 10 میباشد.

وی پس از نقد این فیلم گفت:

"درست است که فیلم سوپرستار مخفی نمره خوبی گرفته است اما این نمره بدلیل فیلم زیبا نیست و دلیل نمیشود که فیلم خوب است، محکم ترین دلیل برای این امر محبوبیت عامر خان در بین هواداران خارجی است، اما باید باور کرد که محبوبیت زیاد عامر خان به پایان رسیده است و این موضوع را میتوان از روی فروش فیلم فهمید.هر بازیگری روزهای خوش و روزهای بدی دارد، و بنظر من از سال 2018 به بعد سال سلمان خان خواهدبود و دو خان قدرتمند دیگر محبوبیتشان کم میشود."

از آقای کوتاری پرسیده شد که بنظر شما محبوبیت شاهرخ خان چه موقع مانند سابق خواهدشد؟

وی پاسخ داد: "بنظرم محبوبیت شاهرخ خان از فیلم بعدی اش که نقش یک کوتوله را دارد مانند سابق خواهدشد اما میگویم محبوبیت سلمان خان بیشتر خواهدبود. شاهرخ خان از بعد از دیلواله محبوبیتش را از دست داد و برای حل این موضوع باید صبر کرد، هرچند هنوز هم طرفداران شاهرخ خان میلیاردی هستند و نمیتوان منکر این قضیه بود."

وی در پایان افزود: "پیش بینی من اینگونه است، شاید پیش بینی سایر منتقدین و نویسنده ها با من تفاوت داشته باشد و نمیتوان با قاطعیت به این حرف ها اعتماد کرد."

 

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 877

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما