محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99778

مثلث طلایی Student Of The Year در فیلمی جنایی؟!


مثلث طلایی Student Of The Year در فیلمی جنایی؟!

شش سال پیش یعنی در سال 2012 فیلمی فوق العاده با نام «دانشجوی سال» (Student Of The Year) به کارگردانی کاران جوهر و تهیه کنندگی شاهرخ خان و گوری خان با سه بازیگر تازه وارد ساخته شد.

هیچکس فکرش را نمیکرد که سه بازیگر گمنام (وارون داون، سیدهارت ملهوترا و آلیا بهات) بتوانند آنقدر خوب ایفای نقش کنند. فیلمی جوان پسند و کاملاً استاندارد و البته دلنشین؛

وارون و سیدهارت در سال 2010 با کاران جوهر بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «اسم من خان» همکاری کردند و کاران جوهر در همان زمان به فکر بازیگری این دو افتاد؛ اما آلیا بهات ریشه خاصی ندارد و کشفی ناگهانی توسط کاران جوهر و شاهرخ خان انجام گرفت.

اما حالا بعد از چند سال که این سه بازیگر در دیگر فیلم ها فوق العاده ظاهر شدند دوباره همکاری خواهندکرد اما این بار در کار کمدی و عاشقانه نه بلکه در کاری چالش برانگیز با ژانر جنایی-معمایی؛

ساجد نادیاوالا در جشن موفقیت «خانه شلوغ3» در 2016 عنوان کرد که احتمال اینکه دنباله این فیلم ساخته شود کم است و دوست دارد همانند فیلم «ضربه» (KICK) فیلمی جنایی را تجربه کند.

او گفت دوست دارد با مثلث فیلم «دانشجوی سال» کار کند چون عاشق این فیلم است و معتقد است سه بازیگر فیلم حیرت انگیز ظاهر شدند.

اما در شب جشن سال نو 2018 ساجد نادیاوالا اعلام کرد که بزودی این اتفاق می افتد و فیلمی جنایی (احتمالاً در 2019) ساخته خواهدشد.

ساجد نادیاوالا در مصاحبه با «بیگ زی اینترتیمنت» خاطرنشان کرد که وارون داون و سیدهارت ملهوترا بدلیل وقت آزادتری که نسبت به آلیا بهات دارند این فیلم را قبول کرده اند و فقط راضی کردن آلیا بهات مانده است که او هم بعید است دست رد به سینه دوستانش بزند، چون سیدهارت و وارون دوستان صمیمی او هستند.

به هر حال ظاهراً باید 2018 و 2019 را عصر طلایی بالیوود بدانیم. از نقش چالش برانگیز شاهرخ خان در نقش کوتوله، Race 3 با ایفای نقش سلمان خان، فیلمی متفاوت از عامر خان با نام «قاتلان هندوستان» در 2018 بگیر تا همکاری سه خان برای اولین بار، همکاری دوباره شاهرخ و سیفعلی و همکاری دوباره مثلث طلایی «دانشجوی سال» در 2019

ـــBollywood Topـــ

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 304

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما