محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99787

بهترین فیلم های تاریخ بالیوود از دید آیوشمان کورانا با ذکر دلیل


بهترین فیلم های تاریخ بالیوود از دید آیوشمان کورانا با ذکر دلیل

آیوشمان کورانا بازیگر 33 ساله و با استعداد بالیوود در یک چالش اینترنتی شرکت کرد که در آن 10 فیلم زیبای تاریخ بالیوود را با ذکر دلیل مشخص کرد.

1- شعله 1975: بنظرم خاطره انگیز ترین و جنجال برانگیزترین فیلم تاریخ بالیوود است و شکی در آن نیست که از آن بعنوان برترین فیلم تاریخ یاد شود. من این فیلم را بیش از 100 بار دیده ام و هر دفعه لذت خاصی دارم که انگار برای اولین بار است آن را می بینم.

2- دی دی ال جی 1995: من فیلم هایی که سبکی کمدی و عاشقانه دارند می پسندم و این فیلم از دسته فیلم هایی است که هیچوقت تکراری نمیشود و هنوز در یاد و خاطره مردم مانده است. بنظرم این فیلم بهترین فیلم شاهرخ خان است و شخصیت او یعنی پادشاه بالیوود در این فیلم ساخته شد.

3- عشق 1997: من شنیده ام که این فیلم موفق نشده و از این موضوع متعجبم چون فیلمی متفاوت است و شخصیت پردازی و موضوع آن بی نظیر است، این فیلم از معدود فیلم هایی است که نمره پایینی از منتقدین گرفته اما مردم رای خوبی به این فیلم داده اند.

4- جودوا 1997: این فیلم را من بعنوان بهترین فیلم سلمان خان یاد میکنم چون نقشی که در این فیلم ایفا کرد که همزمان تمامی ویژگی های یک کاراکتر را داشت و سبک خاصی بود.

5- باغبان 2003: در این فیلم احترام فراوان به پدر را نشان می داد که من هر موقع این فیلم را می بینم اشک هایم جاری میشود چون حسی که در آمیت جی و هما مالینی وجود داشت را کاملاً درک میکنم و فکر میکنم زندگی واقعی بسیاری از جوانان امروزی است که باید اقسوس خورد.

6- لاگان 2001: عامر خان در این فیلم بهترین نقش خود را ایفا کرد و نمیتوانم چیز بیشتری بگویم چون بی نظیر است و یکی از ماندگارترین های تاریخ جهان است.

7- مغول اعظم 1960: من این فیلم را فقط یکبار دیده ام آن هم با کیفیتی پایین ولی با همان کیفیت پایین از تماشایش لذت بردم. من به کارگردانان زیادی پیشنهاد بازسازی این فیلم را داده ام چون واقعاً نقش آقای دیلیپ کومار (در نقش شاهزاده سلیم) را دوست دارم و خودم را درون این نقش گاهی اوقات تصور میکنم. اگر روزی این تجربه را کسب کنم یکی از بزرگترین آرزوهایم برآورده شده است.

8- دوداس 2002: من نسخه اصلی و قدیمی این فیلم را ندیده ام ولی میدانم که این نسخه با ایفای نقش شاهرخ سر (قربان) معروف تر شده و بر سر زبان ها جاری شده است. نقش شاهرخ خان در این فیلم قابل تحسین بود. یکی از دوستانم بخاطر این فیلم طرفدار سرسخت شاهرخ خان شد و همه فیلم هایش را دید.

9- کاران آرجون 1995: همکاری شاهرخ سر و سلمان خان برای اولین بار مطمئنم خیلی جذاب بوده و سر و صدای زیادی بر پا کرده است، بسیاری از منتقدین این فیلم را هدیه بالیوود می نامند چون به عقیده آنها شاهرخ خان و سلمان خان در همان سال با هم به بالیوود هدیه شدند و خوش درخشیدند. این دو اسطوره هایی هستند که در کنار بزرگان بالیوود مثل آمیتا باچان، داهرمیندر، دیلیپ کومار، ریشی کاپور و راجش کانا نامشان ثبت شده است. من این نفرات را می پرستم و آنها را خدایان بالیوود می نامم.

10- مای نیم ایز خان 2010: این فیلم را میتوان گفت تقریباً جدید است، من این فیلم را در هواپیما وقتی در سفر بودم دیدم و یادم می آید که برای سه بار این فیلم را پخش کردم و دیدم و خیلی خوشم آمد. بعد از پایان فیلم به کاران جوهر زنگ زدم و تشکر ویژه ای کردم و او را تحسین کردم. من از همان موقع به کارگردانی کاران جوهر علاقمند شدم و حالا میگویم دوست دارم با او کار کنم.

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 605

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما