محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99789

دانستنی های جذاب درباره فیلم های بالیوود


دانستنی های جذاب درباره فیلم های بالیوود

نام فیلم "جب هری مت سجل" توسط رانبیر کاپور و کاران جوهر انتخاب شد درحالیکه شاهرخ خان و امتیاز علی نام فیلم را "رینگ" گذاشته بودند.

سلمان خان سر صحنه فیلمبرداری "جی هو" در سکانس اکشن پایانی فیلم آجری نوک تیز در پهلوی وی فرو رفت و خون زیادی از دست داد و بخاطر این موضوع فیلمبرداری 2 روز کنسل شده بود.

شاهرخ خان و آیشواریا سر سکانس پایانی "دوداس" واقعاً گریه کردند و درخواست استراحتی چند ساعته از سانجی لیلا بانسالی کردند. مادهوری دیکشیت در همان سال این خبر را اعلام کرده بود.

وارون داون سر فیلمبرداری "استیودنت آف د یر" دچار درد گردن شده و تحت معالجه قرارگرفت که مجبور شد فیلمبرداری آن روز را با درد شدید گردن به پایان برساند درحالیکه شاهرخ خان و کاران جوهر به وی گفتند میتواند ادامه ندهد.

ریشی کاپور در سال 1994 جایزه بهترین بازیگر فیلم فیر را خریداری کرد و در سال 2014 به این موضوع اعتراف کرد.

ایده "هوسفول 2" از ریتش دشموک بود و به ساجد خان اعلام شد درحالیکه اصلاً قرار نبود این فیلم دنباله دار باشد.

انوشکا شرما در اولین فیلمش یعنی "ربنه بانا دی جودی" وقتی برای اولین حضورش مقابل شاهرخ خان قرارگرفت دست و پایش را گم کرد و نزدیک به نیم ساعت از هوش رفته بود که سوژه عوامل فیلم شد.

عامر خان در فیلم "لاگان" دچار شکستگی لگن شد و با لگنی شکسته به ادامه فیلمبرداری پرداخت که نزدیک به 5 روز این درد را تحمل کرد و سپس استراحتی 3 هفته ای نسیب وی شد.

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 290

دیدگاه های کاربران (1)

ماریا
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹

خیلی جالب بود. ممنون

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما