محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99780

رنویر سینگ دوباره به تعریف و تمجید از اسطوره ها پرداخت!


رنویر سینگ دوباره به تعریف و تمجید از اسطوره ها پرداخت!

رنویر سینگ بازیگر جوان و مستعد بالیوود که هر از چند گاه دلش هوس میکند تا از بازیگران بزرگ تاریخ تعریف و تمجید کند برای چندمین بار در اکران مردمی پادماوات از شاهرخ خان، آمیتا باچان و عامر خان تعریف کرد.

رنویر سینگ:

«من این سه بازیگر را خیلی قبول دارم و بنظرم برای سینمای هند زحمت زیادی کشیده اند، مرا با این سه نفر خیلی مقایسه میکنند، مخصوصاً با شاهرخ خان، من نمیتوانم با استاد خودم مقایسه شوم چون شاهرخ خان یک افسانه زنده است که همیشه بهترین بوده و کسی نمیتواند شاهرخ خان باشد، من هفت سال و نیم است دارم بازیگری میکنم و دوست دارم با این سه نفر کار کنم. فکر میکنم بزودی تجربه همکاری با شاهرخ خان را کسب کنم و از این اتفاق خوشحال خواهم شد. عامر خان بازیگر کاملی است، همچنین سلمان خان و دیگر بازیگر ها، آمیت جی، سلمان خان، شاهرخ خان و عامر خان الگوهای من هستند و موفقیت هایم را مدیون این سه نفر هستم چون در حرفه ام مشاورین فوق العاده ای بوده اند.»

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 232

دیدگاه های کاربران (1)

f.f
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۲

رنویر بازیگر فوق العاده و رو به پیشرفتی هستش و درهرنقشی به بهترین نحو ممکن ظاهر میشه خصوصا در این فیلم جدیدش که غوغا کرد..بالیوود برای داشتن همچین بازیگرایی باید به خودش بباله..نمدونم با من موافق هستید یا نه اما رنویر چه از نظر بازی و چه از نظر اخلاقی شبیه به پادشاه بالیوود هستش! به امیدموفقیت بیشتر این بازیگر دوست داشتنی(:
با ایشون مصاحبه اختصاصی داشتین!؟اگر نه که ممنون میشم پستی رو هم بهش اختصاص بدین.باتشکر از وبلاگ خوبتون...
پاسخ: بله کاملاً قبول دارم که رنویر بازیگر فوق العاده ای هست ، یک بار در حدود 6 سوال از ایشون پرسیدیم ایشاالله دوباره هم وقت بشه مصاحبه کنیم

www.srkff11.loxblog.com/

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما