محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99772

هواداران همچنان منتظر - دووم 4 چه شد؟ + مصاحبه اختصاصی با رنویر سینگ در این خصوص


هواداران همچنان منتظر - دووم 4 چه شد؟ + مصاحبه اختصاصی با رنویر سینگ در این خصوص

چند وقتی است که رسانه ها اخبار جدیدی از دووم 4 منتشر میکنند اما هر کدام با دیگری متفاوت است، بعنوان مثال بالیوود لایف گفت؛ شاهرخ خان، آبیشک باچان و دیپیکا پادکون بازیگران اصلی هستند. کویموی گفت؛ شاهرخ خان، رنویر سینگ و دپییکا پادکون، IMDb هم حضور بازیگر زن در فیلم را منتفی دانست و گفت شاهرخ خان، سلمان خان و رنویر سینگ بازیگران فیلم هستند اما ما امروز با یکی از بازیگران احتمالی فیلم رنویر سینگ مصاحبه ای اختصاصی داشتیم تا از این سردرگمی نجات پیدا کنیم اما مثل اینکه رنویر هم سردرگم است.

در غالب 5 سوال با رنویر سینگ در این خصوص بحث کردیم و ببینیم نتیجه اش چه شد؟

آقای رنویر سینگ بنظر شما چرا دووم 4 انقدر طول کشید و هر روز یک خبر تازه و متفاوت می آید. نظر شما چیست؟

البته طولانی شدن این موضوع امر عجیبی نیست اما خب اینکه از اوایل 2017 دارند روی این موضوع کار میکنند و هنوز نتیجه ای حاصل نشده است مقداری عجیب است، من هم در فضای مجازی اخبار متفاوت نسبت به هم دیده ام و من هم مثل همه سر در گم هستم.

شما از پیشنهاد ها خبر دارید؟ کدام بازیگران در اولویت هستند؟

حدوداً 3 ماه از 2017 گذشته بود که آقای آچاریا و آدیتی چوپرا به من، شاهرخ خان و دیپیکا پیشنهاد دادند و به من و آقای شاهرخ خان گفتند اگر بودجه تامین شود از سلمان خان هم استفاده خواهندکرد، من و شاهرخ قبول کردیم و آقای آچاریا گفتند: بزودی خبر نهایی اعلام خواهدشد اما هنوز هم به ما چیزی نگفته اند. بعدها خواندم که سلمان خان و وارون داون قطعی شده اند.

اما این دو نفر هم هنوز کامل قطعی نشده اند، بنظر شما بهتر است دووم 4 با چه بازیگرانی ساخته شود؟

من خودم دوست دارم در این فیلم بازی کنم، و علاقمندم تا با شاهرخ و وارون که دوستان صمیمی من هستند همبازی باشم.

یعنی شما عقیده ای به حضور بازیگر زن در این فیلم ندارید؟

راستش را بخواهید من همیشه با حضور بازیگر زن در فیلم اکشن و جنایی مثل دووم مخالف بوده ام. دوست دارم کار چالش برانگیزی داشته باشیم و بازیگران مرد در فیلم حضور داشته باشند، ولی فکر میکنم که آقای آچاریا قصد دارند تا شاهرخ و سلمان را همبازی کنند که رویای بسیاری از هواداران است و من هم این اتفاق را دوست دارم اما اگر من هم کنار این دو بازیگر قوی قرار بگیرم مطمئناً به تجربیاتم اضافه خواهدشد و برای من اتفاقی هیجان انگیز خواهدبود.

شما با آدیتی چوپرا در بیفکره کار کرده اید، تاکنون با او صحبت کرده اید در این باره؟

بله بسیار زیاد، آدیتی دوست خوب من است، در بیفکره به من وعده داد تا در دووم 4 ایفای نقش کنم آن هم در کنار شاهرخ خان و دیپیکا پادکون، من هم گفتم خیلی خوب است. چند وقت بعد از علاقه اش به فیلمی پر بازیگر گفت چون ظاهراً دووم 4 آخرین قسمت این فیلم است. او گفت که من، شاهرخ، سلمان، آبیشک، دیپیکا و انوشکا بازیگران فیلم خواهیم بود. نمیدانم چه اتفاقی می افتد اما فکر کنم این اتفاق برای اقتصاد سینمای ما خوب است و میتواند رکوردهای زیادی بشکند هرجند بودجه زیادی میخواهد.

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 826

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما