محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99768

ریتش دشموک: شاهرخ خان همیشه در صدر بوده است و به فروش فیلم هایش نباید تکیه کرد - او از هر لحاظ بهترین است


ریتش دشموک: شاهرخ خان همیشه در صدر بوده است و به فروش فیلم هایش نباید تکیه کرد - او از هر لحاظ بهترین است

ریتش دشموک چند روز پیش با یک رسانه برزیلی مصاحبه ای درخصوص سینمای هند داشت، خبرنگار برزیلی علاقه زیادی به بالیوود دارد و چند وقتی است که دارد تحقیق میکند. ریتش دشموک در جواب سوال این خبرنگار که گفت: بهترین بازیگر مرد بالیوود کیست گفت:

" چند وقتی است که همه بازیگران مرد در سطح بالا رقابت میکنند و انتخاب سختی است اما من به جرئت میگویم که شاهرخ خان همیشه بهترین بوده است، او فیلم های موفقی در باکس آفیس نداشته است اما بازهم او نهایت تلاشش را میکند و مستحق همه چیز است بنظرم نباید به فروش فیلم های او تکیه کنیم، شاهرخ همیشه تلاش میکند برای سرگرم کردن مردم و این بی لیاقتی مردم است که به دیدن فیلم های او نمیروند. او از هر لحاظ بهترین است. من افتخار این را داشتم که یک روز سر صحنه Heyy Baby و همچنین Om Shanti Om با او بودم و او با اینکه در Heyy Baby حضوری کوتاه داشت اما بازهم عالی ایفای نقش کرد."

این خبرنگار برزیلی از ریتش دشموک پرسید: "من میدانم که شما با شاهرخ خان کار نکرده اید، دوست دارید این اتفاق بیافتد."

ریتش رشموک پاسخ داد: "عاشق این اتفاق هستم، چندین بار به YRF پیشنهاد دادم که با او همبازی شوم و قرار بود او در هوسفول 3 نقش اولجا ناگره را ایفا کند اما جکی شروف جایگزین شد و رویای من حقیقی نشد. باید بزودی این اتفاق بیافتد چون نمیخواهم ناکام از سینما خارج شوم."

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 153

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما