محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99767

سورپرایز آیفا - پر بازیگر ترین جشنواره تاریخ هند با اجرای شاهرخ خان و ریتیک روشن


سورپرایز آیفا - پر بازیگر ترین جشنواره تاریخ هند با اجرای شاهرخ خان و ریتیک روشن

جشنواره معتبر و بین المللی آیفا که هر ساله به رسم یادبود در یک شهر برگزار میگردد برای امسال سورپرایزهای ویژه ای دارد.

بر اساس شنیده ها از مسئول برگزاری این جشنواره در شهر میزبان (احتمالاً پراگ و یا پاریس) جشنواره آیفا در سال 2018 تبدیل به یک جشنواره پر بازیگر خواهدشد که در تاریخ بالیوود بی سابقه است. بر این اساس مسئول برگزاری آیفا ظاهراً برای اجرای جشنواره امسال به شاهرخ خان و ریتیک روشن پیشنهاد داده است.

همچنین کارت دعوت های ویژه برای بازیگران ارسال خواهدشد که بر اساس ادعای کویموی و وبسایت آیفا لیست این بازیگران به شرح زیر خواهد بود:

"شاهرخ خان و ریتیک روشن مجری و شروع کننده این برنامه هستند، مهمانان وی آی پی و ویژه این برنامه سلمان خان، عامر خان (امیر خان)، رنویر سینگ، وارون داون، شاهد کاپور، رکا، آمتیا باچان، آلیا بهات، دیپیکا پادکون، پریانکا چوپرا، آدیتی روی کاپور، جان آبراهام و ریتش دشموک، کاران جوهر و سانجی لیلا بانسالی خواهندبود و بازیگران دیگری نظیر آیوشمان کورانا، بومی بدنکار، سیدهارت ملهوترا، فواد خان، سیفعلی خان، یامی گوتام و دیگر عوامل فیلمسازی مهم در سال 2017 مهمانان دیگر برنامه خواهندبود."

ظاهراً برای اولین بار در تاریخ برگزاری جشنواره های معتبر و بین المللی هندوستان نظیر آیفا ، فیلم فیر ، زی سینما و ... شاهد حضور سه خان بزرگ بالیوود یعنی شاهرخ ، سلمان و امیر خواهیم بود که در سبک خودش بی نظیر است.

همچنین مجری گری شاهرخ خان و ریتیک روشن در کنار هم میتواند موضوعی جالب و هیجان انگیز باشد که پس از مدت ها شاهرخ و ریتیک و سلمان و ریتیک را در یک قاب ببینیم.

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت آیفا پیشنهاد هایی در این خصوص ارسال کنید. جالب است بدانید که یکی دیگر از پیشنهاد ها مجری گری شاهرخ خان، سلمان خان و امیر خان بوده است که حدود 11 هزار لایک خورده و بعید نیست با این درخواست موافقت شود. اما پیشنهاد های اولیه برای اجرا شاهرخ خان و ریتیک روشن خواهندبود.

 

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 583

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما