محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99776

پیش بینی فروش دو فیلم جنجالی دو خان بزرگ بالیوود در 2018 - دو منتقد مختلف


پیش بینی فروش دو فیلم جنجالی دو خان بزرگ بالیوود در 2018 - دو منتقد مختلف

امروز با توجه به انتشار اخبار و موضوع و ژانر سه فیلم Thugs Of Hindustan با ایفای نقش امیر خان و Zero با ایفای نقش شاهرخ خان و Race 3 با ایفای نقش سلمان خان فروش این سه فیلم در گیشه داخلی توسط سه منتقد مطرح بالیوود پیش بینی شد که به شرح زیر میباشد؛

1- آنوپام چوپرا (برای Thugs Of Hindustan): با توجه به قرارگیری امیر خان در کنار آمیتا باچان برای اولین بار پیش بینی میشود که این فیلم در گیشه موفق شود و سود ببرد. با توجه به بودجه 33 میلیون دلاری این فیلم پیش بینی میشود تا فیلم قاتلان هندوستان بیش از 40 میلیون دلار آمریکایی فروش کند و باید منتظر این امر بود. ویجی کریشنا آچاریا اکران فیلم را برای هفتم نوامبر 2018 تعیین کرده است و این موضوع یعنی نبرد سخت و سنگینی با فیلمی دیگر ندارد که بتواند مشکل ساز و یا سخت شود. مگر اینکه از دیگر بازیگران مثل رنویر سینگ، رانبیر کاپور و یا بازیگران بسیار دیگری فیلمی را ایفای نقش کنند که در 7 نوامبر و یا نزدیک این تاریخ اکران شود و برای امیر خان و همبازیانش مشکل ساز خواهدبود.

Image result for thugs of hindustan

2- کومال نهتا (برای فیلم Zero): نمیتوان به این زودی فروش این فیلم را پیش بینی کرد اما بر اساس شنیده ها مبنی بر تخیلی بودن فیلم، نقش چالش برانگیز شاهرخ خان و انوشکا شرما انتظار میرود تا بعد از مدت ها شاهرخ خان در گیشه موفق ظاهرشود. با توجه به سابقه کاری آناند رای پیش بینی میشود که فیلم با بودجه احتمالی 43 میلیون دلار بیش از 55 میلیون دلار فروش کند. با توجه به اشتیاق بیش از حد مردم به تماشای شاهرخ خان در نقش یک کوتوله پیش بینی میشود تا 21 دسامبر 2018 موعد مناسبی برای اکران این فیلم باشد و گیشه را تسخیر کند. این فیلم پتانسیل اول تا پنجم شدن در جدول فروش را دارد و بستگی به سلیقه مردم دارد. 

Related image

 

کاربران عزیز متاسفانه هنوز پیش بینی فروش و نقد اولیه آقای راجیو ماساند درباره Race 3 بدست ما نرسیده و در اولین فرصتی که این نقد بدست ما برسد در اختیارتان قرار خواهیم داد.

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 275

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما