محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99788

و بالاخره تایید شد، دووم 4 با رنویر و شاهرخ


و بالاخره تایید شد، دووم 4 با رنویر و شاهرخ

چند وقت است که ساخت دووم 4 با حضور شاهرخ خان و رنویر سینگ در هاله ای از ابهام به سر میبرد و هواداران ناامید شده بودند. اما امروز بالاخره ساخت چهارمین قسمت و آخرین قسمت از مجموعه محبوب دووم تایید شد.

بر اساس ارائه مدارک توسط تایمر آو ایندیا ، فیلم فیر ، بالیوود لایف ، کویموی ، ردیف ، زی سینما و از همه معتبر تر IMDb ساخت قسمت چهارم دووم با کارگردانی آدیتیا چوپرا و ایفای نقش دو سوپراستار تکرار نشدنی بالیوود شاهرخ خان و رنویر سینگ تایید شد.

30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) زمان اعلام رسمی بازیگران و کاراکترهای این بازیگران خواهدبود و با تکیه بر سخنان آدیتیا چوپرا و رنویر سینگ ساخت این فیلم با حضور رنویر و شاهرخ قطعی است و فقط دو بازیگر دیگر مانده است که با توجه به 3 قسمت قبلی باید یکی از بازیگران آبیشک باچان باشد که هنوز مشخص نیست.

کویموی و زی سینما اعلام کردند که شاهرخ خان و رنویر سینگ نقش های منفی را ایفا میکنند و شاهرخ خان نقش اصلی خواهدبود. بر اساس ادعای این دو رسانه و گفتگوی اختصاصی آنها با آدیتیا چوپرا ، سه شخصیت منفی سابق دووم در فیلم حضوری کوتاه خواهندداشت. یعنی امیر خان ، ریتیک روشن و جان آبراهام.

بالیوود لایف و IMDb هم حضور کوتاه سلمان خان را قطعی دانستند.

ظاهراً در قسمت چهارم دووم به بازیگران مرد اهمیت بیشتری داده شده است.

چند روز پیش خبری مبنی بر ساخت قسمت چهارم دووم با حضور آرجون کاپور و رنویر سینگ بود که تکذیب شد و این خبر امروز توسط رسانه های معتبر سینمایی جهان تایید شد.

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 235

دیدگاه های کاربران (1)

ثمیه
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹

ای جان قلب قلب قلب
خیالم راحت شد. معرکه ست. عالییییییییهــــــــــــ
مررررسی بابت خبر هیجان انگیزی که دادید..... خییییییلی خواشحال شدممممممم. ماچ
پاسخ: خواهش میکنم. چقدر سریع کامنت دادید... دمتون گرم...

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما