محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 99790

خبر جدید از Zero - نقطه اوج داستان در مریخ است


خبر جدید از Zero - نقطه اوج داستان در مریخ است

فیلم Zero با بازی شاھرخ خان و آنوشکا شرما و کاترینا کیف یکی از جذاب ترین و پر انتظارترین فیلم ھای 2018 سینمای ھند است.فیلمبرداری این فیلم ھمچنان ادامه دارد و داستان این فیلم حول محور سھ شخصیت اصلی این فیلم است با چالش ھایی که آنھا در زندگی روبرو می شوند.

در حالی که اکثر صحنه ھای فیلم Zero در زمین رخ می دھند اما به نظر می رسد صحنه اوج این فیلم بر روی سیاره دیگری است. در واقع شما شاھرخ خان و کاترینا کیف و آنوشکا شرما سه شخصیت اصلی این فیلم را در زمان صحنه اوج فیلم در یک سیاره دیگری خواھید دید. یک منبع در این زمینھ گفته:" فیلم Zero عناصر علمی تخیلی دارد و سازندگان می خواھند پایان فیلم یک پایان شایسته و مناسب باشد.شما صحنه اوج این فیلم را در مکانی بر روی سیاره مریخ خواھید دید. شما شاید فکر کنید این خیلی عجیب است اما دلایل کاملا منطقی وجود دارند که چرا صحنه اوج این فیلم بر روی مریخ رخ می دھد و شما وقتی فیلم را ببینید متوجه این دلایل منطقی می شوید."

فیلمبرداری فیلم Zero در بمبئی در حال انجام است و گفته شده در پایان ماه آوریل فیلمبرداری این فیلم تمام می شود اما کارھای مربوط به جلوه ھای ویژه این فیلم چندین ماه طول می کشد چون شاھرخ خان در این فیلم نقش یک مرد کوتاه قامت را بازی می کند و جلوه ھای ویژه ی سنگینی نیاز است تا چھره شاھرخ خان در این فیلم برای تماشاچیان متقاعد کننده باشد. فیلم Zero به کارگردانی آناند رای در 21 دسامبر 2018 اکران خواھد شد و بنا بر گفته ها و ادعای این کارگردان امتیاز فیلم Zero در IMDb از 9 عبور میکند و تبدیل به یکی از برترین های تاریخ میشود.

منبع: جهان بالیوود

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 144

دیدگاه های کاربران (0)

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما