محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99779

فرهان اختر علاقمند به همکاری با سلمان خان


فرهان اختر علاقمند به همکاری با سلمان خان

فرهان اختر کارگردان مشهور و فوق العاده بالیوودی به تازگی عنوان کرد که علاقه دارد تا برای فیلمی کمدی ، اکشن سلمان خان را به خدمت بگیرد.

او گفت که دوست دارد سلمان خان را در نقشی متفاوت و خاص ببیند که کمدی و اکشن است. اما فرهان اختر عنوان کرد که هنوز برنامه ای برای این کار ندارد و دوست ندارد بیشتر از این راجع به این موضوع حرف بزند.

اما برخی رسانه های نیمه معتبر بالیوودی بعد از شنیدن حرف های فرهان اختر شایعاتی را در فضای مجازی منتشر کردند که صددرصد کذب محض است.

این رسانه ها که بهتر است نامشان بـرده نـشـود ادعـا کـردنـد کــه منظور فرهان اختر حضور سلمان خان در دان 3 است که قسمت سوم دان اکشن و کمدی است.

حالا نکته عجیب اینجاست که فرهان اختر چند وقت پیش اعلام کرده بود نقش مکمل مرد دان 3 باید نقشی خاص و متفاوت باشد و بعد از به زبان آوردن علاقه اش با سلمان خان با این ویژگی رسانه ها از حضور سلمان خان در دان 3 اطمینان حاصل کردند.

ولی خود فرهان اختر گفت: هنوز درباره دان 3 هیچ موضوعی مطرح نیست و من حضور سلمان خان را تکذیب میکنم، هرچند این اتفاق را دوست دارم اما منظور من دان 3 نبوده و سخنان گفته شده ساخته ذهن رسانه هاست.

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 539

دیدگاه های کاربران (1)

iamsrkfan
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰

من این خبر رو شنیده بودم و مطمئن بودم که در دان 3 حضور داره اما شما میگید شایعه ست ناراحت شدم.
مطمئنید صحت نداره؟؟؟ البته من هم در رسانه معتبری نخوندمش
پاسخ: در حال حاضر خیر صحت نداره مگر اینکه به فکر فرهان بیفته و اضاف کنه

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما