محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 99781

لیست برترین بازیگران مرد حال حاضر بالیوود در گوگل


لیست برترین بازیگران مرد حال حاضر بالیوود در گوگل

وبسایت گوگل با 93 میلیون کاربر و 80 میلیون شرکت کننده در نظرسنجی بهترین بازیگران در هر رشته ای در سال 2018 بعد از 6 ماه دوباره با نظرسنجی برترین بازیگر مرد حال حاضر بالیوود لیستی جدید تحویل بالیوود دوستان داد و برترین بازیگران حال حاضر سینمای هند را اعلام کرد.

1- شاهرخ خان: با اینکه بالیوود لایف شاهرخ خان را ششمین بازیگر برتر مرد بالیوودی عنوان کرد ادعا کرد که با 3 میلیون شرکت کننده این نتایج بدست آمده است، اما حالا رسانه معتبر گوگل در این نظرسنجی ادعا کرد که 71 میلیون شرکت کننده در این نظرسنجی حضور داشته اند و حدود 19 درصد آرا به شاهرخ خان رسید و صدر جدول برترین بازیگران مرد حال حاضر بالیوود را تصاحب کرد.

2- سلمان خان: همانطور که همه انتظار دارند سه خان بزرگ بالیوود باید اول تا سوم این لیست باشند. IMDb بر اساس نمره فیلم های هر بازیگر امیر خان را برترین بازیگر تاریخ بالیوود نامید و در فوق العاده بودن آقای کمالگرای بالیوود امیر خان شکی نیست اما بر اساس رای و نظر 71 میلیون کاربر شرکت کننده در گوگل شاهرخ خان اول، سلمان خان دوم است. سلمان خان بعد از سال 2010 محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده و نتیجه زحماتش را گرفته است.

3- آکشی کومار: مرد سختکوش بالیوود که تا اواخر 2015 در 20 نفر اول نبود امروز سومین بازیگر برتر بالیوود است و حتی از آمیتا باچان و امیر خان پیشی گرفته است. با وجود سختکوشی و پروژه های زیاد آکشی کومار در هر سال باید انتظار میرفت تا مرد هندوستانی محبوب مزد زحماتش را بگیرد.

4- امیر خان: این بازیگر چند وقتی است افت چشمگیری داشته است، هر چند آخرین پروژه او سکرت سوپراستار با موفقیت های زیادی روبرو شد اما این موفقیت صرفاً دلیل حضور امیر خان در این فیلم نیست. این بازیگر بزرگ که تا چند وقت پیش اول بود و در 3 نظرسنجی پیاپی بیشترین آراء را کسب کرد امروز با 3 پله سقوط چهارمین بازیگر مرد برتر بالیوود است و باید منتظر پروژه بسیار نفس گیـر وی «قاتلان هندوستان» بود که تجربه همکاری با آمیت جی میتواند به برتر بودن وی کمک کند یا خیر.

5- آمیتا باچان: استاد همه بازیگران نیازی به آراء مردمی ندارد چون مطمئناً همیشه برترین بوده و کسی نمیتواند منکر این قضیه باشد. او هم اکنون پنجم است اما افتخارات و تلاش های بسیار او در 50 سال گذشته بسیار بیشتر از این بوده است و حالا با این رای نمیتوانیم او را بازیگری نیمه حرفی ای بنامیم. او همچنان بزرگترین ستاره بالیوود است و الگوی همه مسئولین بوده است.

«بقیه بازیگران فقط نام برده میشود و رتبه آنها تا میانه سال 2017 عنوان خواهدشد.»

6- ریتیک روشن: رتبه قبلی: نهم

7- رانبیر کاپور: رتبه قبلی: ششم

8- آجی دوگان: رتبه قبلی: سیزدهم

9- عرفان خان: رتبه قبلی: چهارم

10- رنویر سینگ: رتبه قبلی: بیست و سوم

11- نوازالدین صدیقی: رتبه قبلی: شانزدهم

12- سیفعلی خان: رتبه قبلی: نوزدهم

13- شاهد کاپور: رتبه قبلی: هفتم

14- وارون داون: رتبه قبلی: هشتم

15- جان آبراهام: رتبه قبلی: یازدهم

«شاید تنها دلیل منطقی افت بازیگران جوانی نظیر وارون داون و شاهد کاپور ایفای نقش نسبتاً ضعیف در 2017 است.»

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 271

دیدگاه های کاربران (1)

iamsrkfan
۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱

سلام، کاربر جدید نمیخواید. خیلی از سایتتون خوشم اومــد . من طرفدار سرسخت شاهرخ خانم .
بنظرم همه گزینه ها منطقیه فقط آکشی کومار هزارم هم از سرش زیادیه . واقعاً بعد از حرفی که به شاهرخ خان زد از آکشی خیلی بدم اومد.... ممنون از مطلب خوبتون
پاسخ: سلام، خوش اومدید-ببخشید کدوم حرف آکشی کومار، من یادم نمیاد؟!

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما