محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 99489

خبر تکمیلی: سانجی لیلا بانسالی بازهم فیلمی تاریخی می سازد


خبر تکمیلی: سانجی لیلا بانسالی بازهم فیلمی تاریخی می سازد

دیروز منبعی غیر معتبر از زبان خود سانجی لیلا بانسالی گفت که همکاری شاهرخ خان با این کارگردان بزرگ قطعی است و این خبر توسط خود سانجی لیلا بانسالی تایید شده است.

امروز رسانه هایی نظیر IMDb و Koimoi که از معتبرترین رسانه ها در حیطه سینما هستند این خبر را تایید کردند و بنابراین ساخت این فیلم قطعی است.

نکاتی که اینجا مورد توجه است دیگر بازیگران فیلم است که برخی شاهد کاپور و رنویر سینگ را عنوان کردند و فقط یک بازیگر زن کمرنگ که احتمالاً دیپیکا پادکون خواهدبود. اما برخی از روزنامه ها اعلام کردند که شاهرخ خان، رنویر سینگ و دیپیکا پادکون خواهندبود که این بازیگران با توجه به پروژه های قبلی بانسالی قطعی تر بنظر میرسد.

اما دیگر نکته مهم اینجاست که ژانر فیلم کمدی نیست و همانند رام-لیلا، باجیراو مستانی و پادماواتی تاریخی و عاشقانه است اما ظاهراً موضوع اکشن آن کمرنگ تر است و ژانر رمانتیک فیلم جالب توجه تر خواهد بود.

شاهرخ خان در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Zero است و بعد از پایان این فیلم فیلمبرداری فیلم بانسالی را کلید میزند. فیلم Salute (بیوگرافی راکش شرما) به 2019 موکول میشود چون بنا بر گفته های کینگ خان برای شروع این فیلمبرداری به 3 تا 5 ماه تمرین نیاز دارد.

با این تفاسیر شاهرخ خان بعد از Zero دو فیلم تاریخی در کارنامه اش ثبت میکند و اگر دووم 4 و دان 3 قطعی شود با فیلم مشترک با سانجی لیلا بانسالی میشود 3 فیلم اکشن که در نوع خودش جالب توجه است.

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 462

دیدگاه های کاربران (2)

iamsrkfan
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹

از ژانر تاریخی خوشم نمیاد مخصوصا فیلم های تاریخی سانجی لیلا ، بنظرم تو سبک دوداس بسازه خیلی بهتره چون از رام لیلا، باجیراومستانی و پادماواتی خوشم نیومد. امیدوارم فیلم بعدیش مثل پادماوات توهین به اسلام نباشه چون وجهه شاهرخ خراب میشه...
پاسخ: نظرتون قابل احترامه، من هم خیلی مخالف پادماواتی بودم خیلی مزخرف بود

ثمیه
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

باید فیلم فوق العاده ای باشه چون هم شاهرخ بی نظیره و هم سانجی لیلا بانسالی و رنویر
پاسخ: بله، همینطوره

اخبار تاپــــ سینمای هندوستان (بالیوود)

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما